Știri

Vânzările BMW au atins noi recorduri în 2014

Fotocredit: 

BMW
Vanzarile BMW - septembrie 2014
Per total, vânzările de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce au continuat să crească, astfel că BMW Group a avut cea mai bună lună septembrie din istorie. Un total de 199.799 unităţi au fost livrate clienţilor, o creştere de 5,3% faţă de aceeaşi lună a anului anterior (189.664). Primele trei trimestre din 2014 au fost cele mai de succes din istoria companiei. În total, 1.529.880 de automobile au fost vândute în acest an, un salt de 6,5% faţă de primele nouă luni ale anului trecut (2013: 1.436.166).
 
"Ca şi în prime trei trimestre per total, am avut o creştere-record în septembrie pe pieţele din Europa, Asia şi continentele americane. Această creştere a vânzărilor vine în ciuda factorilor externi care continuă să influenţeze câteva pieţe individuale", a declarat Ian Robertson, membru al Consiliului Director BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi marketing. "Luna aceasta, BMW i poate sărbători numeroase momente de referinţă: peste 10.000 BMW i3 livrate clienţilor în acest an şi 341 BMW i8 ajunse la clienţi după ce livrările au început în vara acestui an. Celelalte modele noi pe care le-am lansat în ultimele 12 luni se vând bine şi suntem încrezători că BMW Seria 2 Active Tourer, a cărui comercializare a început în septembrie, va impulsiona vânzările. Este cel mai dinamic automobil din segmentul său şi va atrage noi clienţi spre marca BMW."
 
În septembrie, vânzările mărcii BMW la nivel mondial au crescut cu 6,1%, la un total de 167.584 de automobile (2013: 158.017). În primele trei trimestre din 2014, vânzările la nivel global au fost mai mari cu 9,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, totalizând 1.319.492 de unităţi livrate clienţilor (2013: 1.209.584).
 
De-a lungul primelor nouă luni ale anului, mai multe segmente au avut parte de creşteri constante. Vânzările pentru BMW Seria 2 Cabriolet şi Coupé au totalizat 19.941 de unităţi. BMW Seria 3 a avut parte de o creştere de 3,7% faţă de anul anterior (349.930 / 2013: 337.544). Dacă BMW Seria 4 a fost livrat către 81.876 de clienţi, BMW Seria 5 a înregistrat un spor de 2,8% în primele trei trimestre ale acestui an (278.479 unităţi / 2013: 270.904). Noul BMW X5 a continuat să se bucure de un interes semnificativ din partea clienţilor, astfel că vânzările sunt mai mari cu 34,2% în acest an (104.997 / anul trecut: 78.247). Pe total, vânzările BMW i au totalizat 10.540 de unităţi în acest an, 10.199 automobile fiind BMW i3, în timp ce BMW i8 a fost livrat către 341 de clienţi.
 
Septembrie a dus o creştere a vânzărilor mărcii MINI comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, la un total de 31.871 de automobile livrate clienţilor (2013: 31.314 / +1,8%). "MINI a reuşit cea mai bună lună septembrie din întreaga sa istorie, ceea ce înseamnă că ne menţinem pe drumul pentru egalarea vânzărilor anuale din 2013", a comentat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului Director BMW AG şi responsabil pentru MINI, BMW Motorrad, Rolls-Royce Motor Cars şi Aftersales. Livrările noii generaţii MINI, care a fost lansată în primăvara acestui an, au urcat cu 18,2% în septembrie (15.337 / 2013: 12.977). Din cauza schimbării de model, datele privind vânzările mărcii MINI în acest an au coborât cu 7,5% (207.529 / 2013: 224.282).
 
Rolls-Royce Motor Cars îşi păstrează ritmul care poate aduce un nou an-record în 2014. Cheile a 2.859 modele Rolls-Royce Phantom, Ghost şi Wraith au fost înmânate clienţilor în intervalul ianuarie-septembrie (2013: 2.300 / +24,3%). Rolls-Royce continuă să se bucure de o cerere mare pentru toate modelele, inclusiv comenzi semnificative pentru cel mai nou model al constructorului de lux, Ghost Series II - primele exemplare vor fi livrate clienţilor în trimestrul al patrulea din 2014.
 
Trendul ascendent a continuat în septembrie şi pentru BMW Motorrad, unde au fost livrate clienţilor un total de 9.991 de motociclete şi maxiscutere (2013: 9.264 / +7,8%). Vânzările totale din acest an au crescut cu 7,6%, la 100.217 unităţi (2013: 93.154). Este pentru prima dată în istorie când BMW Motorrad a vândut peste 100.000 de motociclete şi maxiscutere în primele trei trimestre ale anului.
 
În luna septembrie, BMW Group a reuşit o creştere a vânzărilor pe toate regiunile majore de vânzări. Această tendinţă pozitivă continuă se reflectă şi în datele pentru primele trei trimestre ale anului.
 
Vânzările mărcilor BMW şi MINI în Asia au totalizat 56.429 de automobile în septembrie, o creştere de 4,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (2013: 54.014). Pe parcursul acestui an, vânzările în regiune au urcat cu 14,2% în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2013, totalizând 481.266 de unităţi BMW şi MINI livrate clienţilor (2013: 421.456). Primele trei trimestre ale anului au adus o creştere de 17,9% pentru vânzările din China continentală (335.863 unităţi / 2013: 284.964), în timp ce Coreea de Sud a obţinut un salt de 13,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (33.476 automobil / 2013: 29.409).
În septembrie, creştere a vânzărilor s-a înregistrat şi pe cele două continente americane, unde s-au livrat clienţilor un total de 37.882 de automobile BMW şi MINI (2013: 36.889 / +2,7%). Această creştere constantă a vânzărilor din regiune se reflectă şi în datele raportate la încheierea celui de-al treilea trimestru, care sunt mai mari cu 3,7% faţă de primele nouă luni din 2013 (337-077 unităţi / anul trecut: 325.078). SUA au fost principalul vector al creşterii în regiune, primele trei trimestre aducând vânzări totale de 275.779 de automobile (2013: 262.200 / +5,2%). Vânzările în Mexic au crescut constant, astfel că sunt mai mari cu 5,8% faţă de primele trei trimestre de anul trecut (10.613 / 2013: 10.028).
 
Livrările de automobile BMW şi MINI au înregistrat un nou maxim în Europa pentru luna septembrie, cu un total de 99.585 de unităţi vândute (2013: 93.062 / +7,0%). Pentru primele trei luni ale anului, vânzările în regiune au urcat cu 3,4% (662.836 unităţi / 2013: 641.183). Aproape toate pieţele au reuşit salturi pozitive faţă de aceeaşi perioadă a anului 2013. În acest an, livrările în Scandinavia au urcat cu 11,6%, la un total de 30.630 de automobile BMW şi MINI (2013: 27.455). Pieţele din sudul Europei continuă să recupereze, vânzările din numeroase ţări fiind mai mari. De exemplu, livrările în Spania au urcat cu 11,9% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut (28.393 unităţi / 2013: 25.374).
 
Regiunea Orientului Mijlociu continuă să fie un vector important pentru creşterea BMW Group din acest an, cu un total de 22.786 de automobile BMW şi MINI care au fost livrate clienţilor în 2014, un salt de 21,0% (anul trecut: 18.835). În septembrie, vânzările în regiune au crescut cu 20,6%, totalizând 2.340 de unităţi (2013: 1.941).
 
Vânzările BMW Group în/până în septembrie 2014:
 

 

În septembrie 2014

Comparativ cu anul anterior

Până în septembrie 2014

Comparativ cu anul anterior

Automobile BMW Group

199.799

+5,3%

1.529.880

+6,5%

BMW

167.584

+6,1%

1.319.492

+9,1%

MINI

31.871

+1,8%

207.529

-7,5%

Rolls-Royce Motor Cars

344

+3,3%

2.859

+24,3%

BMW Motorrad

9.991

+7,8%

100.217

+7,6%

 

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: