Fotocredit:
Renault
Renault a stabilit pe 15 mai un nou record pe turul de circuit de la Nurburgring Nordschleife, reuşind să coboare sub "magica" cifră de 8 minute. Maşina "responsabilă" pentru această performanţă este Megane RS 275 Trophy-R, iar timpul cronometrat a fost de 7m54.36secunde, cu aproape patru secunde mai rapid decât vechiul record deţinut de Seat Leon Cupra 280.
Renault Megane RS 275 Trophy-R devine astfel cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă de pe varianta lungă a circuitului german.
Pentru a obţine o asemenea performanţă inginerii de la Renault au redus greutatea maşinii cu circa 60 de kg, prin folosirea unor materiale ultra-uşoare, dar şi prin renunţarea la bancheta spate. Astfel scaunele faţă sunt unele speciale - Recaro Pole Position din fibră de carbon - în timp ce discurile de frână sunt fabricate dint-o combinaţie de oţel şi aluminiu. Bateria este şi ea una specială, de tip Li-Ion.
Estetica modelului este modelată la exterior de o combinaţie alb-negru-roşu. Astfel, plafonul vine vopsit în Etoile Black, în timp ce restul caroseriei vine vopsit în alb cu o serie de decoraţiuni roşii (Vif Red). Jantele pe 19 inch sunt şi ele vopsite în roşu.
Megane RS 275 Trophy-R va fi vândut în doar 250 de exemplare, pe o piaţă ce va cuprinde 15 ţări.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: