Fotocredit:
Renault
Renault Megane GT a primit și o versiune diesel, modelul oferit de francezi urmând a fi propulsat de motorul 1.6 dCi ce furnizează 165 de CP și 380 de Nm cuplu maxim și este cuplat la o cutie EDC. Prețul de start, în România, pentru noul Megane GT dCi, este de 24.250 de euro, TVA inclus.
Noua versiune Megane GT devine așadar și cea mai scumpă din actualul portofoliu al compactei franțuzești, aceasta costând cu fix 2.000 de euro mai mult decât modelul similar pe benzină și care oferă 205 CP grație propulsorului 1.6 TCe. Va exista și o versiune Megane GT dCi și pentru varianta de caroserie Estate, prețul acesteia fiind cu 900 de euro mai mare decât cel al versiunii hatchback. ca și în cazul GT-ului pe benzină, acesta nu va fi disponibilă pe piața din România.
Pe lângă motorul 1.6 dCi, același utilizat și de Talisman sau Espace, noul Renault Megane GT dCi vine în standard și cu extraordinarul sistem 4CONTROL, ce direcționează și roțile spate, dar și cu toate modificările estetice pentru exterior și interior și care punctează spre veleitățile sportive ale lui Megane.
Renault nu a comunicat însă date referitoare la performanțele noului Megane GT dCi, limitându-se la a vorbi despre consumul mediu de combustibil, valoarea acestuia oprindu-se la 4.6 l/100km.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: