Fotocredit:
Ford
Noul Ford Mustang a creat un val de interes fără precedent în Europa, dat fiind faptul că este pentru prima oară când constructorul american va comercializa oficial aici maşina cu peste 50 de ani de istorie în spate.
Nu mai puţin de 1.1 milioane de persoane au vizitat site-urile dedicate Mustang, în perioada ianuarie-februarie 2015. Doar în Europa aproape jumătate de milion de internauţi au configurat online un Ford Mustang, în prima săptămână trecută de la lansarea oficială legendara maşină fiind configurată de mai multe ori decât orice alt model Ford.
Configuraţiile online au fost împărţite aproape egal între varianta 2.3 litri EcoBoost de 314 CP şi cea V8 de 5.0 litri ce dezvoltă 418 CP. Cutia manuală cu şase trepte a fost preferată de 37% dintre posibilii clienţi.
Cele mai populare culori alese în configurator au fost Race Red şi black, fiecare cu câte 20 de procente din total. La interior pielea neagră a fost preferată de 61% dintre persoane.
În China peste cinci milioane de internauţi au vizitat site-ul Mustang, asiaticii preferând aceeaşi culoare Race Red. Americanii preferă însă negrul pentru exterior.
Anul trecut, cu ocazia Finalei UEFA Champions League Ford a permis doritorilor să rezerve primele 500 de exemplare Mustang, acestea epuizându-se în 30 de secunde.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: