Fotocredit:
Opel
Opel va prezenta la Geneva modelul Astra OPC EXTREME, un automobil care vrea să testeze reacţiile publicului amator de hot-hatchuri de stradă cât mai apropiate ca şi performanţe de maşinile care concurează pe circuit.
În consecinţă, noul Astra OPC EXTREME este derivat direct din cersiunea de curse Astra OPC Cup şi are sub capotă un motor de 2.0 litri turbo ce produce peste 300 de CP.
Motorul nu este singurul capitol la care Astra OPC EXTREME "fură" tehnologie din lumea curselor, numeroase elemente din fibră de carbon reducând greutatea maşinii cu 100 de kg faţă de versiunea obişnuită OPC. Aceasta este folosită la construcţia capotei, acoperişului, a barei faţă şi a difuzorului spate. Jantele sunt şi ele construite din fibră de carbon, fiind cu 20 de kg mai uşoare decât unele similare din aliaj uşor.
Sistemul de frânare este furnizat de Brembo şi include discuri de frână cu diametrul de 370 de mm pe faţă, în timp ce anvelopele montate pe jante de 19 inch sunt special dezvoltate de Hankook pentru un comportament exemplar în condiţii de utilizare extreme. Suspensiile sunt ajustabile, oferind astfel toate condiţiile pentru ca cel aflat la volan să exploateze la maximum posibilităţile dinamice ale maşinii.
La interior se evidenţiază scaunele Recaro de tip scoică, cu centuri de siguranţă cu prindere în şase puncte, furnizate de Schroth şi roll-cage-ul care face să dispară bancheta pentru pasagerii din spate.
În funcţie de reacţiile vizitatorilor de la Salonul Auto de la Geneva, Opel ia în calcul producţia în serie mică a lui Astra OPC EXTREME.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: