Știri

Noul Fiat Tipo a primit și variantele hatchback și Station Wagon

Fotocredit: 

Fiat
Noul Fiat Tipo hatchback
 
Fiat a dezvăluit la Salonul Auto de la Geneva două noi versiuni de caroserie ale noului Tipo - varianta hatchback și versiunea break, Station Wagon.
 
Prin lansarea noilor variante de caroserie, Fiat se îndepărtează ușor ușor de ideea inițială pentru care fusese dezvoltat noul Tipo (fost Aegea în primul eveniment de lansare), și anume un sedan low-cost destinat piețelor din estul și sud-estul Europei. Acum familia Tipo are trei membri și poate fi vândut cu un real succes oricunde în Europa, grație posibilităților mult mai mari de consfigurare și acoperirii unei mai mari mase de posibili clienți.
 
Noul Tipo hatchback măsoară 4.37 metri lungime, 1.79 metri lățime și 1.50 metri în înălțime și înlocuiește în portofoliul Fiat bătrânul Bravo, care era depășit aproape din toate punctele de vedere. Modelul în cinci uși oferă un portbagaj cu un volum de 440 de litri, peste media compactelor hatchback vândute la ora actuală în Europa.
 
Fiat Tipo Station Wagon este cu 20 de cm mai lung decât versiunea în cinci uși și ia locul în gama italienilor vechiului Croma, model ce nu s-a bucurat de mare succes în afara Italiei. pasagerii pot depozita în portbagajul său bagaje în limită totală de 550 de litri, o valoare din nou foarte generoasă în segment.
 
Noul Fiat Tipo Station Wagon
 
În privința motorizărilor, variantele hatchback și SW ale noului Tipo vor putea fi configurate la fel ca și sedanul Tipo, fiind disponibile două dieseluri - 1.3 MultiJet 95 CP și 1.6 MultiJet 120 CP, respectiv trei propulsoare pe benzină - 1.4 16v Fire 95 CP, 1.4 T-Jet 120 CP și 1.6 E-torQ 110 CP. Mai sunt oferite alte două variante alimentate cu GPL.
 
Motoarele sunt cuplate în standard la o cutie de viteze manuală cu cinci sau șase trepte sau la una automată, oferită în două versiuni - cu convertor de cuplu pentru motorul 1.6 E-torQ sau cu dublu-ambreiaj pentru cel 1.6 MultiJet.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: