Fotocredit:
Autocar
Noul Mercedes-Benz E-Class Coupe, ce va avea premiera mondială în ianuarie 2017 la Detroit, va fi oferit și într-o versiune specială Mercedes-AMG E 50 4MATIC Coupe, versiune ce vrea să marcheze cei 50 de ani de existență ai diviziei sportive de sub umbrela companiei din Stuttgart.
Noul model AMG va avea sub capotă un propulsor de 3.0 litri din noua generație cu arhitectură în șase cilindri dispuși în linie, unitatea turbo urmând a furniza tot puțin peste 400 de CP, la fel ca vechiul motor V6 ce echipează modele precum Mercedes-AMG E 43 4MATIC. vanatajele noului propulsor țin însă de eficiența livrării puterii și cuplului motor, grație prezenței unor turbine comandate electric, dar și al unui generator electric ce recuperează energia cinetică și ajută motorul termic în situația apăsării bruște a pedalei de accelerație. Totodată, noul propulsor de sub capota lui E 50 4MATIC Coupe va consuma mai puțin decât motorul de veche generație.
Alături de vârful de gamă Mercedes-AMG, noul E-Class Coupe va fi oferit și în aproape toate versiunile de motorizare din gama lui E-Class Limuzină, lista acestora cuprinzând variantele E 200 Coupe (184 CP), E 250 Coupe (211 CP), E 300 Coupe (245 CP) și E 400 Coupe (333 CP) atunci când vorbim de unitățile pe benzină, precum și variantele E 220 d Coupe și E 350 d Coupe, în segmentul motorizărilor diesel.
Construit pe noua platformă modulară MRA, noul E-Class Coupe va oferi un ampatament ce creează un spațiu cu 9 cm mai mare pentru genunchii pasagerilor de pe bancheta spate, în comparație cu fratele mai mic C-Class Coupe. Și dimensiunile exterioare depășesc sensibil "măsurile" lui C-Class Coupe, noul E-Class Coupe fiind cu 141 de mm mai lung, cu 50 de mm mai lat și cu 25 de mm mai înalt. Portbagajul va fi ceva mai mic decât la vechea generație (425 l față de 450 l).
Interiorul noului E-Class Coupe va prelua mare parte din noutățile aduse de E-Class, printre care se numără și posibilitatea configurării cu cele două ecrane de 12.3 inch plasate pe planșa de bord. O noutate absolută adusă de noul coupe Mercedes-Benz este reprezentată de posibilitatea înlocuirii totale a sistemului de control rotativ pentru sistemul de infotainment cu o suprafață tactilă amplasată tot pe consola centrală.
Salonul Auto de la Geneva, din martie 2017, va găzdui premiera mondială a versiunii E-Class Cabriolet, ambele versiuni de caroserie urmând a fi construite în fabrica germană din Bremen.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: