Fotocredit:
Toyota
Toyota rămâne şi în 2015 cel mai valoros brand auto, conform celui mai recent studiu dat publicităţii astăzi de compania Millward Brown. Gigantul japonez este cotat la o valoare de 28.9 miliarde de dolari, locul doi fiind ocupat de BMW (26.4 miliarde), iar locul trei de Mercedes-Benz (21.8 miliarde dolari).
Totuşi, recentele probleme cauzate de rechemările în service pe subiectul airbagurilor Takata au scăzut din valoarea Toyota cu 2%, la fel întâmplându-se şi cu Honda, care a scăzut ca şi valoare la 13.3 miliarde de dolari (-5%). Cei doi producători japonezi sunt dealtfel şi singurii care au scăzut ca şi valoare faţă de 2015.
BMW a crescut cu 2 procente, în mare măsură datorită modelelor i8 şi i3, care se bucură de un succes important.
De notat este poziţia Volkswagen, care ocupă doar locul 8 (9.3 miliarde dolari), producătorul german fiind devansat de Audi care a vut o creştere impresionantă, de 43%, ajungând la o valoare de 10.1 miliarde de dolari.
Topul zece conform topului Millward Brown arată astfel:
1. Toyota 28.9 miliarde dolari
2. BMW 26.4 miliarde dolari
3. Mercedes 21.8 miliarde dolari
4. Honda 13.3 miliarde dolari
5. Ford 13.1 miliarde dolari
6. Nissan 11.4 miliarde dolari
7. Audi 10.1 miliarde dolari
8. Volkswagen 9.3 miliarde dolari
9. Land Rover 5.0 miliarde dolari
10. Lexus 4.3 miliarde dolari
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: