Fotocredit:
Mercedes-Benz România, Auto-TestDrive
După ce la sfârșitul anului trecut Mercedes-Benz a implementat la nivel global o nouă structură organizațională, separând într-o primă fază divizia mașinilor de pasageri de cea a vehiculelor comerciale, iată că a venit timpul celei de-a doua etape a schimbării.
Astfel, începând cu 1 august 2016, structura Mercedes-Benz România a fost împărțită în trei divizii - Passenger Cars, Vans şi Trucks & Buses. Fiecare divizie este condusă de câte un Managing Director, după cum urmează - Philipp Hagenburger pentru Passenger Cars, Rolf Rosendaal pentru Vans, și Valeriu Zaharia pentru Trucks & Buses.
Rolf Rosendaal a lucrat pentru Mercedes-Benz în Germania, ulterior fiind coordonatorul unor proiecte ale companiei în SUA și Orientul Mijlociu. Anul 2012 a însemnat și venirea sa în România, fiind numit Director al Departamentului de Servicii After-Sales.
"Divizia de Vans Mercedes-Benz a fost mereu o referință în segmentul premium al pieței locale auto. Mercedes-Benz este un reper de calitate şi servicii premium pe piaţa românească şi mă bucur să continui alături de o echipă cu rezultate foarte bune la nivel naţional", a declarat acesta.
Valeriu Zaharia și-a început cariara alături de Mercedes-Benz în anul 1999, fiind numit în 2007 Director de Vânzări și Marketing Mercedes-Benz Cars.
Proaspăt numit Managing Director Trucks & Buses Mercedes-Benz România, acesta a declarat: "Prin intermediul noii structuri organizaţionale, Mercedes-Benz poate răspunde mai bine nevoilor clienţilor noştri şi poate oferi soluţii personalizate pentru segmentul de business local, atât pentru transportul de marfă, cât şi pentru pasageri. Ne dorim să păstrăm poziţia de lider în segmentele de camioane şi autobuze şi să consolidăm relaţiile cu clienţii. Fie că luăm în calcul costul total de exploatare, timpul operațional petrecut de autovehicul pe șosea sau de mentenanța acestuia, Mercedes-Benz pune la dispoziția clientului instrumente care generează profit".
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: