Fotocredit:
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz a dezvăluit astăzi la Stuttgart versiunea break a noului E-Class, versiune vândută oficial sub indicativul Estate sau T-Modell, dacă vorbim de Germania. Noul E-Class Estate a ajuns așadar la cea de-a șasea geenrație și oferă, așa cum era de așteptat la un break, o capacitate impresionantă a portbagajului și nenumărate posibilități de configurare a spațiului interior din spatele scaunelor șoferului și pasagerului față.
Astfel, viitorii posesori ai noului Mercedes-Benz E-Class Estate vor avea la dispoziție 670 de litri în materie de volum al portbagajului, volum ce poate fi extins prin rabatarea completă a banchetei spate până la 1.820 de litri. Sistemul de rabatare este organizat după "formula" 40:20:40, procesul de rabatare fiind comandat electric. Opțional, noul E-Class Estate va putea fi configurat cu o a treia banchetă rabatabilă, destinată în spacial copiilor. Accesul la portbagaj se face extrem de ușor, hayonul putând fi deschis sau închis printr-o simplă apăsare a unui buton. Opțional, dacă se achiziționează pachetul KEYLESS-GO cu HANDS-FREE ACCESS, acesta se poate deschide printr-o ușoară lovitură aplicată cu piciorul sub bara spate.
Pentru o mai bună gestionare a greutății obiectelor încărcate în portbagaj, noul E-Class Estate dispune în standard de suspensia pneumatică ce se reglează automat, păstrând astfel planul de încărcare la orizontală.
La capitolul design nu sunt foarte multe de comentat, principalele elemente estetice ale noii generații E-Class, lansată la începutul acestui an, fiind păstrate intacte și pe varianta Estate. Noutatea vine, așa cum era și normal, la partea din spate, dominată de blocurile optice imense ce impresionează prin elementele complexe de design ce folosesc tehnologiile LED.
Pentru început noul Mercedes-Benz E-Class Estate va fi oferit clienților în trei versiuni de motorizare pe benzină - E 200 (2.0 litri, patru cilindri, 184 CP, 300 Nm cuplu maxim), E 250 (2.0 litri, patru cilindri, 211 CP, 350 Nm cuplu maxim), respectiv E 400 4MATIC (3.5 litri, șase cilindri în V, 333 CP, 480 Nm cuplu maxim) și în alte trei versiuni diesel - E 200 d (2.0 litri, patru cilindri, 150 CP, 360 Nm cuplu maxim), E220 d (2.0 litri, patru cilindri, 194 CP, 400 Nm cuplu maxim), respectiv E 350 d (3.0 litri, șase cilindri în V, 258 CP, 620 Nm cuplu maxim). Toate versiunile de motorizare sunt cuplate în standard la o cutie de viteze automată de tip 9G-TRONIC.
La motorizările de mai sus se adaugă sportiva Mercedes-AMG E 43 4MATIC Estate, al cărei motor V6 de 3.0 litri dezvoltă 401 CP și 520 Nm cuplu maxim, livrați la toate cele patru roți prin intermediul unei cutii 9G-TRONIC special modificată pentru a se obține timpi mai rapizi în schimbarea treptelor.
Noul E-Class Estate va oferi, în standard sau opțional, o sumedenie de sisteme de siguranță sau asistență a șoferului, fiind una dintre cele mai complete mașini din clasa sa la acest capitol. Nu lipsesc din această listă Active Brake Assist, Distance Pilot DISTRONIC sau Remote Parking Pilot.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: