Știri

Mercedes-Benz a lansat noul S-Class

Fotocredit: 

Mercedes-Benz
Noul Mercedes-Benz S-Class 2013
 
Mecedes-Benz a lansat miercuri seară noul S-Class, printr-un eveniment special desfăşurat la Hamburg. Având trei priorități de inginerie pe agendă - "Intelligent Drive", "Efficient Technology" şi "Essence of Luxury", noul Mercedes-Benz S-Class extinde limitele tehnologiei pe mai multe niveluri.
 
Cu această ocazie, Dr. Dieter Zetsche, Președintele Consiliului de Administrație al Daimler a declarat: "Fără să vorbim de siguranță sau estetică, putere sau eficiență, confort sau dinamism, aspirațiile noastre au însemnat "cel mai bun sau nimic" din toate punctele de vedere".
 
Suprafețele extravagant sculptate și liniile laterale ale noului S-Class generează entuziasm şi se continuă şi la partea din spate. Forma părţii din spate, uşor oblică, aduce plusuri şi la capitolul frumuseţe dar şi la aerodinamică. Pentru a sublinia superioritatea noului S-Class, și ambiția acestuia de a fi lider în clasa sa, grila radiatorului este acum mai mare în toate cele trei dimensiuni. Poate cele mai importante elemente ale părţii din spate sunt blocurile optice, care sunt complet integrate în linia caroseriei.
 
Pentru prima dată în istoria Mercedes-Benz S-Class, accentul a fost pe dezvoltarea în primă instanţă a variantei cu ampatament lung. Acest lucru se datorează faptului că S-Class este foarte bine poziționat ca o limuzină de prestigiu în marile piețe cum ar fi Statele Unite, China sau Japonia, acolo unde locurile din spate sunt ocupate de cei care deţin maşina, lăsând şoferii să stea la volan. În Europa lucururile stau altfel, posesorii de S-Class conducându-şi de cele mai multe ori automobilul. Clienţii pot alege între două variante de caroserie, cu lungimi de 5.248 și 5.116 metri - cu 42 respectiv 40 de milimetri mai lungi decât generaţia anterioară a S-Class.
 
Ecartamentul a crescut cu 24, respectiv cu 31 mm, la 1624 (pe faţă) şi 1637 mm (pe spate). Ampatamentul însă a rămas același: 3165 de mm la varianta lungă și 3035 de mm la varianta normală
 
Noul S-Class este primul model din lume care este în măsură să detecteze denivelările de pe drum. Dacă sistemul ROAD SURFACE SCAN detectează neregularități în asfalt prin intermediul unei camere 3D, suspensia este automat setată să facă faţă situaţiei. Noul S-Class include în standard o versiune îmbunătățită a sistemului de suspensie pneumatică AIRMATIC, care controlează continuu amortizoarele adaptive. Sistemul Crosswind Assist ajută șoferul să combată efectul vântului puternic din lateral, care tinde să afecteze stabilitatea în linie dreaptă
 
Mercedes-Benz face un salt complet spre tehnologia LED - noul S-Class este primul vehicul din lume care nu are nici măcar un bec clasic în standard. Aproape 500 de LED-uri sunt responsabile cu iluminarea în faruri, în stopuri, la interior şi în portbagaj. Ca exemplu, fiecare stop în parte conţine 35 de LED-uri.
 
Ocupanții noului S-Class beneficiază de o creștere moderată a dimensiunilor interioare, la toate capitolele. Construcția din materiale ultra-uşoare a fost cuvântul de ordine în dezvoltarea scaunelor. Cântărind mai puțin de 20 de kilograme, structura unui scaun din față este cu 20 de procente mai uşoară decât în cazul scaunelor clasice de automobile. Două display-uri color TFT de înaltă rezoluție în format 8:3 cu o diagonală de 30,7 cm reprezintă punctele de control şi informare în S-Class. Afișajul din stânga îndeplinește funcțiile ceasurilor de bord, oferind șoferului toate informațiile relevante, în timp ce afișajul din dreapta permite controlul comod al funcţiilor de infotainment și de confort. Zona centrală dintre ceasurile de bord prezintă şoferului informaţii de la multitudinea de sisteme de asistenţă. Atunci când intervin, sisteme cum ar fi DISTRONIC PLUS, Stop & Go Pilot, Active Blind Spot Assist sau Active Lane Keeping Assist îl informează în timp real pe cel care se află la volan.
 
Noile funcţii de control includ o tastatură sensibilă la atingere pe care se pot preseta 12 locuri de memorie selectabile. Elementul principal de control este un buton rotativ, înconjurat de alte butoane obișnuite de acces direct din consola centrală, pentru cele mai importante funcții.
 
Pasagerii de pe locurile din spate sunt indiscutabil privilegiaţi, având la dispoziţie o multitudine de posibilităţi de reglaj pentru scaune şi de control pentru cele mai inportante funcţii de confort şi entertainment. Dezvoltatorii interiorului au acordat o atenție deosebită pentru locurile din spate, aşa că se poate alege între cinci variante diferite pentru bancheta spate, inclusiv un scaun executiv cu spătar reglabil la un unghi de până la 43.5 grade, care permite pasagerilor din spate să se concentreze pe muncă sau relaxare într-un total confort.

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: