Fotocredit:
Automedia
Se pare că inginerii de la Mercedes-AMG nu au de gând să lase rivalii de la BMW M să se bucure de exclusivitatea lui M4 GTS, circuitul de la Nurburgring găzduind o serie de teste cu un C 63 Coupe radical upgradat și care are mari șanse să poarte emblema R.
Chiar dacă în portofoliul actual Mercedes-AMG există deja trei modele C Coupe (C 43, C 63 și C63 S), exemplarul surprins pe pista circuitului german ne duce cu gândul la o versiune și mai extremă, prin nenumăratele elemente aerodinamice adăugate caroseriei exterioare. V8-ul de 4.0 litri de sub capota sa va furniza, în mod normal, mai mult de 510 CP (valoare corespunzătoare actualei versiuni Mercedes-AMG C 63 S Coupe), lucru demonstrat de noul GT R, al cărui propulsor reușește să ofere nu mai puțin de 585 de CP.
Și cum puterea motorului trebuie să fie susținută și de un tren de rulare la fel de performant, este de așteptat ca un viitor Mercedes-AMG C 63 R Coupe să beneficieze de suspensii sport îmbunătățite, dar și de anvelope care să ofere o aderență sporită.
Creșterea greutății mașinii ar putea fi ținută în frâu de utilizarea elementelor fabricate din fibră de carbon, capacul portbagajului, eleronul sau difuzorul de aer din partea inferioară a barei față putând beneficia de un asemenea "tratament".
BMW M4 GTS a fost fabricat în doar 700 de exemplare, propulsorul 3.0 TwinPower Turbo furnizând 500 de CP și 600 Nm cuplu maxim. Utilizarea din belșug a fibrei de carbon sau a unui sistem inovativ de injecție cu apă sunt doar două din caracteristicile ce fac din modelul dezvoltat de bavarezi una dintre cele mai dorite mașini în rândul pasionaților. Iar prețul de peste 150.000 de euro nu a fost deloc un impediment în calea succesului de vânzări, toate exemplarele fiind acontate rapid, la puțin timp după anunțul oficial de lansare. Unul dintre exemplare a ajuns zilele acestea la un client din România.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: