Fotocredit:
Mazda
Un oficial de rang înalt al Mazda Europa a declarat pentru Automotive News faptul că cererea din ce în ce mai mare din Europa pentru noul CX-3 ar putea să nu mai poată fi susținută de fabrica din Hiroshima, Japonia.
Capacitatea fabricii japoneze ajunge la circa 150.000 de unități Mazda CX-3 anual, dintre care aproape 40.000 sunt destinate pieței din Europa.
"Marea noastră provocare va fi să putem asigura rețelele de dealeri cu suficient de multe automobile, cererea din partea clienșilor fiind mai mare decât stocurile", a declarat Jorgen Qvist Olesen, șeful diviziei Customer Service a Mazda Europa.
Noua Mazda CX-3 a fost lansată în Europa în această primăvară și este oferită în trei versiuni de motorizare SKYACTIV - G120, G150, respectiv CD105. Prețul de pornire în România este de 15.290 de euro, TVA inclus, pentru varianta Emotion G120.
Cel mai mic SUV japonez are de înfruntat o concurență extrem de dură în Europa - Renault Captur, Nissan Juke, Opel Mokka sau Fiat 500X fiind doar câteva nume importante din segment.
Sursa: Automotive News
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: