Fotocredit:
auto163.com
Salonul Auto de la Beijing a găzduit premiera mondială a noii Mazda CX-4, SUV cu alură de coupe inspirat de conceptul KOERU, prezentata în toamna lui 2015 la Frankfurt. Pentru moment, CX-4 va fi un model dedicat în exclusivitate pieței din China, oficialii Mazda evaluând oportunitatea comercializării sale și în alte regiuni.
Noua Mazda CX-4 combină în mod armonios designul KODO - Soul of Motion cu cele mai noi tehnologii SKYACTIV pentru a oferi clienților săi un look dinamic transpus pe o caroserie ceva mai mare ca și lungime față de actualul CX-5. A rezultat astfel un SUV lung de 4.633 mm (+ 78 mm față de CX-5), dar mult mai puțin înalt (- 175 mm față de CX-5), ampatamentul fiind păstrat la aceeași valoare - 2.700 mm. Garda la sol a noii Mazda CX-4 se învârte în jurul valorii de 195 de mm, în funcție de varianta aleasă.
Interiorul noului CX-4 respectă cu sfințenie "rețeta" folosită la toate celelalte modele din portofoliul Mazda, nefiind prea multe de adăugat la acest capitol.
Nici în materie de motorizări noua Mazda- CX-4 nu ne-a rezervat surprize, sub capota noului SUV japonez urmând a putea fi montate un propulsor 2.0 SKYACTIV-G de 156 CP sau un motor din aceeași familie, dar de 2.5 litri și care dezvoltă 190 de CP. Acesta din urmă va fi oferit doar în compania unui sistem de tracțiune integrală i-ACTIV-AWD, cuplul motor fiind livrat la roți prin intermediul unei cutii de viteze automată cu șase trepte. Motorul 2.0 SKYACTIV-G își va livra cuplul doar spre roțile față, prin intermediul aceleiași cutii automate sau cu ajutorul unei cutii de viteze manuale, cu șase trepte.
Din păcate, comunicatul de presă oficial trimis de Mazda nu include și imagini de mare rezoluție, cele prezentate de noi fiind suprinse chiar la salonul asiatic de jurnaliștii chinezi de la Auto163.com.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: