Fotocredit:
Mazda
Mazda a marcat un deceniu scurs de la introducerea înregistrărilor digitale pentru intrările în service, japonezii fiind unul dintre primii constructori de automobile care au implementat un asemenea sistem la nivel global. S-a născut atunci aşa numitul Carnet Digital de Service (DSR - Digital Service Record), valabil la vremea respectivă pentru Mazda5 şi Mazda MX-5.
Respectivul Carnet Digital de Service oferă posesorilor de automobile Mazda un istoric veridic şi transparent asupra tuturor intervenţiilor din service, lucru ce nu întotdeauna este valabil la o maşină second-hand, în special pentru cele produse în Germania şi vândute apoi ca "impecabile". Creşte aşadar şi valoarea de revânzare a maşinilor Mazda, încrederea unui potenţial cumpărător fiind mult mai mare. Potrivit unui studiu efectuat de compania ICM Research în Marea Britanie, o situație completă a serviciilor de revizie poate crește valoarea de revânzare a unui vehicul cu până la 26%. Mai mult, unul din trei cumpărători de autoturisme second hand nu ar lua în considerare un vehicul care nu are un istoric complet de service.
"Carnetul Digital de Service a revoluționat modul în care este urmărit istoricul de service al fiecărei Mazda", spune Jorgen Olesen, Vicepreședinte Logistică & Customer Service la Mazda Motor Europe. "Acesta a înlocuit carnetul de service din torpedou, păstrând în schimb toate înregistrările pe un server central securizat. Întreaga istorie de service a vehiculului, inclusiv kilometraj, asistență rutieră și datele de garanție, sunt disponibile la cerere la oricare dintre agenții noștri de service autorizați din Europa. Falsificarea și pierderea carnetului de service sunt de domeniul trecutului."
Extins rapid în 2006 pentru a include toate noile modele Mazda, DSR acoperă mai mult de 4 milioane de autovehicule produse pentru Europa.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: