Fotocredit:
Lexus
Lexus a venit la Salonul Auto de la New York cu noul RX, SUV ajuns la cea de-a patra generaţie şi este prezentat în premieră mondială pe tărâm american. Noul model este mai mare decât precedentul, oferind mai mult spaţiu la interior, tehnologii de ultimă oră, dar şi o calitate superioară a materialelor din habitaclu.
Noul Lexus RX impresionează la exterior prin grila frontală imensă, cu o formă deja întâlnită şi la restul modelelor produse de japonezi în ultima perioadă, dar şi prin elemente de design complexe ce sunt "născute" din intersecţiile liniilor drepte ce conturează maşina. Farurile cu LED sunt completate de lumini de zi cu LED, dar şi de proiectoarele ce funcţionează cu aceeaşi tehnologie. Profilul maşinii aduce acum mai mult cu cel al unui coupe, îndreptându-se spre "tărâmul" noilor BMW X6 şi Mercedes-Benz GLE Coupe. Jantele pe 18 de inch sunt în standard, opţional putând fi alese unele de 10 de inch, cu desgin special.
La interior recunoaştem de la prima privire amprenta Lexus, planşa de bord fiind dominată de un ecran tactil de 12.3 inch.
Lexus a introdus pentru prima dată în gama RX versiunea F SPORT, echipată cu o serie de elemente vizuale şi de performanţă care fac din SUV unul diferenţiat clar de variantele normale.
De motorizare este responsabil un V6 de 3.5 litri, oferit pe ambele versiuni în care noul RX va fi comercializat - RX 350 şi RX 450h. Lexus RX 350 beneficiază de 300 de CP livraţi de motor, în timp ce versiunea hibridă RX 450h este propulsată de acelaşi motor, dar care funcţionează după un ciclu Atkinson şi furnizează o putere mai mică, fiind însă suplimentat de un motor electric care face ca puterea totală să ajungă tot în jurul valorii de 300 de CP.
Lexus a introdus pe noul RX sistemul Lexus Safety System+ (LSS+), sistem ce se ocupă de monitorizarea traficului din jurul maşinii şi intervine în momentele critice pentru evitarea accidenteleor iminente cauzate de schimbarea brscă a traiectoriei de către alţi şoferi.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: