Fotocredit:
Alfa Romeo
Alfa Romeo a prezentat într-un final, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, și versiunile normale ale noii Giulia, după o serie de amânări și probleme care nu au făcut deloc bine imaginii mărcii italiene.
Astfel, noua Alfa Romeo Giulia va fi oferită clienților începând cu luna aprilie 2016 și va putea fi comandată în două versiuni de motorizare diesel și în una pe benzină. Variantele diesel au la bază același motor MultiJet II de 2.2 litri și au 150, respectiv 180 de CP. Motorul pe benzină este un 2.0 MultiAir ce dezvoltă 200 de CP și 330 Nm cuplu maxim. Motoarele sunt cuplate în standard la o cutie de viteze anuală cu șase trepte sau, opțional, la una automată cu opt rapoarte.
La ele se adaugă deja bine-cunoscuta Giulia Quadrifoglio, al cărei motor V6 BiTurbo de origine Ferrari dezvoltă 510 CP și 600 Nm cuplu maxim. Aceasta poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 3.9 secunde și atinge 307 km/h viteză maximă.
În standard noua Alfa Romeo Giulia va fi oferită cu o lungă listă de dotări, printre care se numără jante din aliaj pe 16 inch, lumini de zi, stopuri cu LED, climatizare automată, tempomat, sistemul de infotainment Alfa Connect cu ecran de 6.5 inch precum și un selector prin care șoferul poate schimba setările trenului derulare, răspunsul accelerației sau al cutiei de viteze - toate reunite sub umbrela așa numitei tehnologii DNA. Tot în standard sunt oferite și sisteme de siguranță precum Forward Collision Warning, Autonomous Emergency Brake sau Lane Departure Warning
Pe nivelul de echipare Super sunt oferite în plus jante din aliaj pe 17 inch, tapițerie din piele și elemente decorative aparte. Clienții și mai pretențioși pot comanda pachetele suplimentare Luxury Pack sau Sport Pack, fiecare dintre ele axate pe direcția ce le dă numele.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: