Știri

Ferrari GTC4Lusso - acesta este urmașul lui FF

Fotocredit: 

Ferrari
Noul Ferrari GTC4Lusso
Ferrari a prezentat astăzi urmașul modelului FF. Cu un nume demn de pedigree-ul constructorului italian - GTC4Lusso - noul model Grand Tourer oferă în premieră tracțiune integrală și roțile spate direcționale. Premiera mondială va avea loc la Salonul Auto de la Geneva.
 
Denumirea noului noului model face apel la trecutul glorios al firmei din Maranello, precum 330 GTC, 330 GT sau 250 GT Berlinetta Lusso, iar cifra 4 ne aduce aminte că la interior pot călători patru pasageri.
 
Oferind așadar patru locuri generoase, noul Ferrari GTC4Lusso se adesează clienților ce vor să experimenteze călătorii aparte, fie că vorbim de scurte escapade prin oraș sau prin apropiere, fie că vorbim de vacanțe la munte ce nu exclud șosele acoperite cu zăpadă. Asta grație sistemului de tracțiune integrală.
 
Designul noii mașini face și el apel la trecut, cu gurile de ventilație de pe aripile față ce amintesc de 330 GTC. Bara față găzduiește o altă grilă imensă, în timp ce farurile contiuă stilul de pe vechiul FF, înglobând însă tehnologii de ultimă oră în materie de iluminare. Partea din spate este dominată de stopurile duble specifice Ferrari, dar și de difuzorul de aer din partea inferioară a barei, mărginit pe lateral de țevile de așapament, duble.
 
Interiorul oferă șoferului și pasagerilor tot ce este mai bun în materie de sportivitate și lux, cu materiale și finisaje demne de numele Ferrari. O notă aparte este dată de planșa de bord care, pe lângă display-ul central de 10.25 inch HD mai poate fi dotată în partea din dreapta cu un al doilea display pe care pasagerul din dreapta poate regăsi informații legate de performanțele de moment ale mașinii.
 
Volanul îmbrăcat în piele găzduiește butonul Start/Stop, o rotiță de reglaj a modurilor de rulare - Snow, Wet, Comfort, Sport și ESC OFF, dar și comenzile uzuale pentru semnalizare, ștergătoarele de parbriz sau faruri. Nu lipsește nici un buton dedicat setării suspensiilor.
 
Motorul ce propulsează noul Ferrari GTC4Lusso este un V12 de 6.3 litri ce produce 690 de CP, la 8.000 rpm, cuplul maxim oferit atingând valoarea de 697 Nm, încî de la 1.750 rpm. Cântărind doar 1.790 de kg, Grand Tourer-ul italian sprintează de la 0 la 100 de km/h în doar 3.4 secunde și poate atinge 335 de km/h viteză maximă.
 
Sistemul de tracțiune integrală 4RM Evo este combinat cu cel de direcționare a roților spate, rezultatul fiind așa numitul 4RM-S (four-wheel drive and steering), un sistem ultra-performant ce include tehnologia Slip Slide Control 4.0 și integrează diferențialul electronic și suspensiile adaptive. Rezultatul se traduce printr-o stabilitate pe viraje de invidiat, dar și un confort de rulare superior.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: