Știri

Familia Mercedes-AMG GT are parte de schimbări estetice și tehnice

Fotocredit: 

Mercedes-Benz
Mercedes-AMG GT S 2018
 
Mercedes-Benz a operat o serie de modificări stilistice și tehnice familiei de modele Mercedes-AMG GT, constructorul german prezentându-le la Salonul Auto de la Detroit alături de o versiune cu totul nouă - GT C Coupe. Noul model se alătură așadar în gama GT "fratelui" GT C Roadster, prezentat în vara anului trecut.
 
Modificările estetice aduse gamei GT nu sunt foarte numeroase însă, principalul element ce iese în evidență fiind grila radiatorului desenată în stilul "AMG Panamericana". Aceasta include 15 bare verticale cromate, ce pun în lumină lățimea mașinii. Sub noua grilă toate modelele din familia GT vor avea montat sistemul activ AIRPANEL, montat inițial pe Mercedes-AMG GT R și care poate regla fluxul de aer ce intră spre radiatoare în funcție de nevoile de răcire ale agregatelor de sub capotă.
 
Modificările aduse deja existentelor modele GT implică și creșterea puterii motorului V8 biturbo de 4.0 litri, versiunea de mază Mercedes-AMG GT beneficiind acum de 476 de CP, cu 14 mai mulți față de vechea variantă. Cuplul maxim a crescut și el până la 630 de Nm (+ 30 mai mulți). Mercedes-AMG GT S oferă de-acum 522 de CP și un cuplu motor maxim ce ajunge la 670 de Nm.
 
Noutatea absolută prezentată la Detroit este reprezentată de versiunea Coupe a lui Mercedes-AMG GT C, motorul acesteia oferind 557 de CP și 680 de Nm cuplu maxim. Valorile de putere și cuplu permit o accelerație de la 0 la 100 de km/h în doar 3.7 secunde, dar și atingerea unei viteze maxime de 317 km/h.
 
Vârful de gamă continuă să rămână Mercedes-AMG GT R, propulsorul său oferind 585 de CP și 700 de Nm cuplu maxim.
 
Versiunea de bază Mercedes-AMG GT oferă în standard o suspensie AMG sports, în timp ce restul variantelor vin dotate cu suspensia adaptivă AMG RIDE CONTROL. Aceleași modele (GT S, GT C și GT R) oferă și modul de rulare RACE, care se adaugă "clasicelor" Comfort, Sport și Sport+, dar și un diferențial electronic cu alunecare limitată, montat pe puntea spate. La fel ca GT R, și noul GT C Coupe oferă sistemul de direcționare a roților spate, tehnologia fiind opțională pentru GT S, în cadrul pachetului AMG DYNAMIC PLUS.
 
Pentru a marca aniversarea unei jumătăți de secol de istorie AMG, Mercedes-Benz a lansat și ediția specială Mercedes-AMG GT C Edition 50, care va fi limitată la câte 50 de exemplare Coupe, respectiv Roadster.
 
Modelele GT C Edition 50 vor fi oferite în doar două culori pentru caroseria exterioară - designo graphite grey magno și designo cashmere white magno, majoritatea elementelor cromate ale versiunii standard venind vopsite în negru lucios. De același tratament vor beneficia și jantele din aliaj AMG.
 
La interior atmosfera este marcată de contrastul negru/argintiu pus în lumină de tapițeria scaunelor din piele Nappa, dar și de cusăturile aplicate materialului DINAMICA ce acoperă volanul sport AMG Performance, decorat în partea sa inferioară cu inscripția "Edition". Tetierele scaunelor au brodată inscripția "GT Edition 50". Ediția specială oferă și pachetul AMG Interior Night, ce schimbă decorul cromat într-unul vopsit în negru.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: