Știri

86% din clienți aleg culoarea greșită pentru mașinile lor. Nissan încearcă să-i consilieze psihologic în acest sens

Fotocredit: 

Nissan
Nissan Micra - nuante de culoare
Un studiu comandat de Nissan în rândul posesorilor de automobile din Europa a relevat faptul că 86% dintre aceștia au ales culoarea greșită atunci când au achiziționat mașina. Aproape două treimi dintre cei intervievați au preferat o culoare conservativă (alb, negru, argintiu sau gri).
 
Dintre cele 5.000 de persoane participante la sondaj 38% au în garaj o mașină gri sau neagră, iar 53% dintre acestea au declarat faptul că nuanța caroseriei a fost un factor decisiv în alegerea automobilului. Cu toate acestea, chiar dacă paleta de culori pusă la dispoziție de producătorii auto este mai bogată ca niciodată, clienții preferă în continuare să aleagă nuanțe ce nu atrag foarte tare privirile.
 
Pentru a schimba obiceiurile consumatorilor la acest capitol Nissan a demarat pe Facebook un proiect de consiliere "coloristică", cu ajutorul psihologului britanic Karen Haller. Specializată în consultanță legată de design și culoare, Karen Haller poate discuta pe chat cu cei intersați de noul Nissan Micra - sfătuindu-i să aleagă o culoare anume în funcție de personalitatea fiecăruia. Respectiva pagină de Facebook poate fi accesată AICI.
 
Nissan Micra - Karen Haller ChatBot
 
Noul Micra poate fi configurat într-o multitudine de nuanțe de culoare, pe lista acestira numărându-se și originalele Energy Orange și Pulse Green. Personalizarea mașinii poate fi completată prin adăugarea de tușe contrastante la nivelul barelor, ușilor, jantelor sau capacelor oglinzilor laterale, dar și în interior prin tapițeria scaunelor sau elementele de pe planșa de bord și fețele de uși.
 
Statisticile Nissan arată faptul că circa 22% dintre cei ce au ales noua generație Micra au optat pentru personalizarea mașinii - lucru ce le-a scos din buzunare cam 400 de EURO suplimentari.
 
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: