Fotocredit:
Volkswagen
Vânzările Volkswagen în primul trimestru al anului 2013 au atins 1.43 de milioane de exemplare, cu 5.2 procente mai mult decât în perioada similară a anului trecut. În luna martie s-a înregistrat însă o uşoară scădere a vânzărilor, de la 536.700 în 2012 la 532.400 anul acesta.
"Au existat evoluții mixte pe piețele din întreaga lume pentru marca Volkswagen. Deși observăm o creșterea în continuare pe pieţele din Asia și America de Nord, livrările au scăzut în alte regiuni, cum ar fi Europa de Vest și America de Sud. Cum era de așteptat, piețele devin tot mai dificile și în unele cazuri incontestabil mai provocatoare ", a declarat Christian Klingler, membru al Consiliului Director pentru Vanzari si Marketing al Grupului Volkswagen.
Volkswagen a livrat 396.300 de vehicule noi pe piaţa europeană (441800 în 2012; -10.3 la sută), din care 208.800 (232.600 în 2012, -10.2 la sută) fiind comercializate în Europa de Vest (fără a include aici Germania). Tendința de scădere s-a manifestat şi pe piața internă a Germaniei, acolo unde clienții au intrat în posesia a 126.500 de vehicule noi (149.000 în 2012, -15.1 la sută). În schimb, Volkswagen a înregistrat o ușoară creștere în Europa Centrală și de Est în primul trimestru, însemnând 61.000 de unităţi (60.200 în 2012, +1,4 la sută). Compania germană a vândut 35.300 de autovehicule în Rusia (35.800 în 2012, -1.4 la sută).
În regiunea Asia-Pacific creşterea a însemnat un plus de 20,9 la sută în perioada ianuarie-martie 2013, însemnând 653.500 de exemplare (540.600 în 2012). În China (inclusiv Hong Kong) au fost livrate în aceeași perioadă 598.100 de maşini (483.400 în 2012, +23,7 procente).
În America de Nord, Volkswagen şi-a crescut livrările cu 7.3%, până la 145.700 de maşini (135.700 în 2012), din care 98.200 de modele fiind predate doar către clienții din Statele Unite.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: