Fotocredit:
Nissan
Fabulosul Nissan GT-R a primit o nouă versiune. Botezată Track Edition, noua variantă în care va putea fi comandat super-carul japonez pune accentul pe setări și dotări adaptate rulării pe circuit, după cum îi spune și numele.
Noul GT-R Track Edition va sta în gamă sub versiunea NISMO, fiind însă dezvoltată tot de inginerii ce se ocupă de divizia sportivă Nissan. Astfel, pentru o și mai bună stabilitate pe viraje suspensiile sport au fost înlocuite cu unele adaptive furnizate de Bilstein, iar o bară stabilizatoare fabricată din materiale ușoare asigură rigiditatea caroseriei.
Bara față a primit la rândul ei guri de ventilație de mai mari dimensiuni, iar jantele pe 20 de inch sunt împrumutate de la varianta Black Edition.
La interior noul Nissan GT-R Track Edition va veni echipat diferit în funcție de piața de desfacere. Astfel, clienții din Germania vor primi în standard scaune sport Recaro cu partea din spate a spătarului fabricată din fibră de carbon, în timp ce în Franța și Marea Britanie scaunele sunt preluate tot de la Black Edition, în standard fiind oferit și un eleron din fibră de carbon. O plăcuță cu inscripția "Track Edition" se regăsește pe consola centrală.
Sistemul de infotainment NissanConnect este suplimentat de o linie audio furnizată de Boze și care dispune de 11 difuzoare.
Responsabil de propulsia noului GT-R este același motor V6 de 3.8 litrice produce 570 de Cp și 637 Nm cuplu maxim, fiecare unitate fiind asamblată manual de un singur tehnician Nissan special pregătit în acest sens și pe care japonezii îl numesc Takumi ("meșter artizan", într-o traducere aproximativă).
Primele exemplare GT-R Track Edition vor fi livrate clienților începând cu luna noiembrie, prețul noii versiuni pornind de la 118.900 de euro.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: