Știri

Maserati Quattroporte a primit un facelift, oferind mai mult rafinament estetic, dar și tehnologii noi

Fotocredit: 

Maserati
Maserati Quattroporte facelift
Maserati Quattroporte a primit un refresh vizual, dar și update-uri tehnologice, la trei ani și jumătate de la lansarea actualei generații. Astfel, sedanul produs de italieni ni se prezintă cu un exterior modificat discret, cu o nouă consolă centrală la interior, dar și o serie importantă de sisteme de siguranță sau de asistență a șoferului.
 
Faceliftul operat exteriorului lui Quattroporte include barele față/spate ușor redesenate ce includ grile vopsite în negru mat, grila frontală a radiatorului și mai masivă cu fantele cromate amplasate vertical sau oglinzile laterale modificate și ele ca formă pentru a se integra mai bine în "peisaj". În spatele grilei față a fost montat un sistem de tip Air Shutter, reglabil electric și care își închide sau deschide grilele în funcție de viteză sau de nevoile de răcire ale motorului. Noul sistem promite și o îmbunătățire a eficienței aerodinamice cu 10 procente.
 
Principala modificare adusă interiorului noului Quattroporte facelift este reprezentată de ecranul tactil de 8.4 inch a cărui interfață grafică asigură oprerarea funcțiilor sistemului de infotainment, compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Sub ecranul de mari dimensiuni continuă să stea comenzile sistemului de climatizare, regândite și ele, în timp ce pe consola centrală și-a făcut apariția o rotiță de control a funcțiilor multimedia ale mașinii.
 
Interiorul va putea fi personalizat în funcție de nivelul de echipare ales de către clienți, aceștia având la dispoziție variantele GranLusso și GranSport, ale căror denumiri spun totul în privința direcției modului de prezentare a habitaclului.
 
Șoferul și pasagerii de la bordul noului Quattroporte vor respira un aer mult mai curat grație noului sistem Air Quality Sensor, care reduce simțitor nivelul de poluare din habitaclu.
 
Maserati Quattroporte facelift oferă și o serie impresionantă de sisteme de asistență, reunite sub denumirea Advanced Driver Assistance. DOar le amintim, numele lor fiind suficient de lămuritoare - Adaptive Cruise Control cu Stop&Go, Lane Departure Warning, Forward Collision Warning cu Advanced Brake Assist și Automated Emergency Braking.
 
În materie de motorizări, Maserati păstrează aceeași gamă pentru Quattroporte ca și până acum, fiind disponibile patru variante. Vârful de gamă este reprezentat de Quattroporte GTS (motor V8 Twin-Turbo de 3.8 litri, de origine Ferrari - 530 CP și 710 Nm cuplu maxim), fanii motorizărilor pe benzină putând alege și V6-le de 3.0 litri Twin-Turbo (împrumutat tot de la Ferrari) care oferă 410 CP și 550 Nm cuplu maxim. Acesta va fi oferit pe anumite piețe și într-o versiune mai "cuminte", de doar 350 de CP și 500 Nm cuplu maxim.
 
Maserati Quattroporte facelift este oferit și în varianta diesel, cu un V6 de 3.0 litri sub capotă și care furnizează 275 de CP și 600 Nm cuplu maxim.
 
Toate versiunile Quattroporte sunt livrate cu o cutie de viteze automată cu opt rapoarte, furnizată de ZF.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: