Fotocredit:
Auto-testdrive
BMW va taia mare parte din discount-urile oferite la vânzarea automobilelor sale pe piaţa din Germania, pentru a-şi menţine rata de profit în dauna cotei de piaţă - a declarat Norbert Reithofer, CEO al BMW, pentru o revistă din Germania.
"Am decis ca în acest an în Germania, nu ne vom apăra cota de piață cu orice preț, aşa că profitul va fi pus pe primul loc" a mai spus Reithofer. În acest sens marja pentru discount va fi redusă substanţial, dat fiind faptul că volumele de vânzări sunt foarte mari iar sumele adunate din aceste reduceri sunt semnificative.
Statisticile prezentate chiar săptămâna aceasta arată faptul că BMW a fost şi în 2012 pe primul loc în lume la vânzările de maşini premium, înaintea rivalilor tardiţionali Audi şi Mercedes-Benz.
Oficialul BMW a mai adăugat că producătorul german trebuie să vândă un număr de automobile electrice format din "cinci cifre", începând cu anul 2020, pentru a putea îndeplini normele Uniunii Europene legate de poluare - fapt care ar duce în jos media emisiilor de CO2 ale automobilelor BMW, până la o valoare de 101 g/km.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: