Știri

Noul Ford Focus RS - 320 CP şi tracţiune integrală

Fotocredit: 

Ford
Noul Ford Focus RS 2015
Ford a prezentat astăzi, în cadrul unui eveniment desfăşurat la Koln, mult aşteptatul Focus RS, ajuns acum la cea de-a treia generaţie. Noul Ford Focus RS aruncă mănuşa noului Golf R, prin introducerea sitemului de tracţiune integrală.
 
Noul Ford Focus RS este propulsat de un motor EcoBoost de 2.3 litri, acelaşi folosit şi la noul Mustang, motor ce oferă 320 de CP. Este de aşteptat ca acceleraţia de la 0 la 100 de km/h să se facă sub cele 4.9 secunde reuşite de Golf R, cu toate că Ford nu a divulgat încă cifra oficială.
 
După cum spuneam mai sus, puterea este transmisă la toate cele patru roţi prin intermediul unui sistem de tracţiune integrală, dar şi al unei cutii manuale cu şase trepte. O cutie automată cu şase trepte poate fi comandată opţional.
 
Estetic noul Focus RS se diferenţiază clar de restul gamei Focus prin elemente aerodinamice clare. Bara faţă a fost modificată aşa încât să găzduiească prize de aer generoase, pentru o mai bună răcire a motorului şi a frânelor, în timp ce partea ei inferioară este mărginită de un spoiler discret, cu rol aerodinamic. Farurile cu includ lumini de zi cu LED în timp ce farurile de ceaţă au o formă modificată şi mărginesc lateral gurile de aer din bară.
 
Eleronul de mari dimensiuni, tipic RS, domină partea din spate, iar difuzorul de aer integrat în bara spate găzduieşte două tevi de eşapament cu un diametru spectaculos. Inscripţia RS este adăugată pe hayon, în timp ce pe eleron aceasta este embosată pe laterale. Pragurile laterale completează kitul sport exterior.
 
La interior regăsim aceleaşi scaune Recaro de la vechea generaţie RS, cusăturile albastre specifice făcând o notă aparte în ambianţa habitaclului.
 
În standard noul Focus RS vine, printre altele, cu jante de aliaj pe 19 inch, frâne furnizate de Brembo sau anvelope sport.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: