Fotocredit:
Jaguar
Se pare că Jaguar va construi o versiune break pentru XF, model ce ar putea fi prezentat spre sfârșitul anului 2017. Noul XF Sportbrake va intra în concurență directă cu variantele break oferite de Audi A6, BMW Seria 5, Mercedes-Benz E-Class, dar și cu spectaculosul Volvo V90, lansat în această primăvară.
Jaguar XF Sportbrake va oferi același spațiu generos șoferului și pasagerilor precum varianta sedan, însă va plusa cu un volum al portbagajului ce se va învârti în jurul valorii de 600 de litri, accesul la bagaje urmând a se face prin intermediul unui hayon acționat electric. Forma caroseriei va păstra fluiditatea esteticii XF și se va apropia mai mult de conceptul unei mașini Shooting Brake, în timp ce partea tehnică va fi preluată în întregime de la XF sedan.
Targetul noului XF Sportbrake nu va fi constituit doar din clientela europeană, britanicii având mari așteptări din partea pieței chineze, acolo unde apetitul clienților pentru mașini spațioase pare de neoprit. Chiar săptămâna trecută Salonul Auto de la Beijing a găzduit premiera mondială a noului Jaguar XFL, versiune cu ampatament mărit a lui XF (+ 140 de mm), croită perfect pe preferințele chinezilor cu venituri peste medie, amatori de mașini premium spațioase.
Potrivit jurnaliștilor britanici de la Auto Express, care au vorbit cu designerul șef Ian Callum, zvonurile potrivit cărora compania britanică nu va mai produce vreodată un model break sunt neconforme cu adevărul și au fost pornite dintr-o nefericită interpretare a unei declarații făcute de acesta. Callum vorbise doar despre faptul că XE nu va primi o variantă break.
În imagini este prezentat Jaguar XFR-S Sportbrake, prezentatacum doi ani la Geneva.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: